10 Ocak 2015 Cumartesi

Just Cause 2 (PC) Açılmama Sorunu ve Çözümü


Herkese merhaba. Öncelikle sorundan bahsedelim. Oyunu yükledik ve masaüstündeki kısayol simgesinden oyuna girmeye çalıştığımızda ve oyun Steam' e yönlendirdi satın alın diye. Böyle bir sorunla karşılaşınca internetten araştırmalara koyulduk ve bu sorunun birçok kişinin başına geldiğini gördük. Korsan oyun veya orjinal farketmez herkeste aynı sorun ortaya çıkmış. Yaptığımız araştırmalar doğrultusunda bazı bilgiler edindik ve bu bilgiler doğrultusunda size bu sorunu çözebilmeniz için aşağıdaki rehberi oluşturduk :

1- Oyun Windows XP' de çalışmamakta. Sisteminiz XP ise boşuna uğraşmayın. Vista' da çalışıyor.
2- Ekran kartı driverlarınızı güncelleyin ve DirextX10' u yükleyin.
3- Crack yapın ve güncelleme patchlerini yükleyin.
4- Bunları yapınca eğer oyun açılmadıysa oyunun kısayoluna sağ tıklayıp ''Özellikler'' deyin ve açılan pencereden ''Uyumluluk'' kısmına girip ''Yönetici olarak çalıştır'' kısmını işaretleyip ''Uygula'' ve ardından ''Tamam'' deyin.
5- Oyuna girmeyi tekrar deneyin. Yine girmediyse ''Steam'' uygulamasını bilgisayarınızdan kaldırın ve oyuna girmeyi deneyin.
6- Oyuna hala girmediyse oyunun yüklü olduğu klasöre girin ve ''steam_appid'' dosyasını açın. Bu dosya içerisinde 4 haneli bir rakam göreceksiniz. Onu ''1'' olarak değiştirin ve kaydedin. Eğer kaydetmezse o dosyayı masaüstüne kopyalayın ve içindeki rakamı ''1'' olarak değiştirip kaydedin. Ardından oyunun yüklü olduğu yerdeki ''steam_appid'' dosyasını silip onun yerine masaüstüne kopyaladığınız dosyayı koyun. Ve oyuna girmeyi deneyin.

Biz oyuna girmeyi bu aşamaları deneye deneye sonunda başardık. 5. ve 6. aşama özellikle bayağı işimize yaradı ama sizde belki de o aşamalara gelmeden oyun açılabilir.

Eğer bunları yapmanıza rağmen oyun açılmadıysa ya oyunda ya da bilgisayarınızda bir sorun vardır diye düşünüyoruz. Umarız bu yöntemler işinize yarar ve sorununuzu çözer. İyi oyunlar...


NOT: Bu rehberin kaynak belirtilmeden, izinsiz kullanılması, kopyalanması yasaktır. Aksi taktirde gerekli işlemler yapılacaktır.

46 Yorum:

  1. Allah razı olsun kardeş o sonuncuyu 1 yapınca çalıştı

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun sonuncuda 1 yaptım oldu hellal olsun

    YanıtlaSil
  3. allah razı olsu allah tutunu altın etsın cok isimeyaradı cokda kolaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yaradığına sevindim. Amaç, sadece işe yarayan bir yöntemi başkalarıyla paylaşmak. İyi oyunlar...

      Sil
  4. bende olmadı bilgisayardada herhangi bir sorun yok lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı adımları tekrar uygulayın. Ben de dahil bir çok kişide işe yaradığı gibi sizde de yaraması gerekiyordu.

      Sil
  5. Helal lan helal adamsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysek ne mutlu, iyi oyunlar :)

      Sil
  6. ya admin en kısa zamanda lütfen yazdım ettt lütfen olmadıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yöntem tarafımdan denendi ve işe yaradı. Uygulayan arkadaşların da çoğunda işe yaramış. Başka bir yöntem olmadığı için daha fazla yardımcı olamayacağım malesef.

      Sil
  7. abi olmadı oyun açılırken siyah ekran oldu sonra beyaz ve çalıstırmayı durdurdu napcam yardım et lutfen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı adımları tekrar uygulayın. Yine işe yaramazsa oyunu silin ve ekran kartınızın driverını güncelleyip oyunu tekrar kurarak aynı işlemleri tekrar uygulayın.

      Sil
  8. bende oyunun setup ekranında steam ürün etkinleştirme uygulaması çıkıyor cd key istiyor. dolayısıyla oyunu yükleyemedim. çözümünü de hiçbir yerde bulamadım ne yapabilirim yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bilgisayarınızda Steam kurulu ise Steam' den çıkış yapıp oyunu kurmayı deneyin. Yine olmaz ise bir de Steam' i silip deneyin.

      Sil
  9. işe yaramadı. sanırım oyuna yeni getirilen bi durum bu ürün etkinleştirme. veya indirdiğim versiyon sıkıntılı. teşekkürler yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey değil, bence farklı bir versiyon sorununuzu çözebilir.

      Sil
  10. 6. madde çok yaradı teşekkür

    YanıtlaSil
  11. çok sağolasın çözümü çok sitede aradım bulamadım 5ve 6. yöntemini denedim oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. bende steam_appid dosyası yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunun kurulumunu tekrar yapmanı tavsiye ederim.

      Sil
  13. oyunu ilk açtığımda sorunsuz oynadım sonra grafikleri felan geliştirdim biraz sonra sorunsuz oynadım felan kapadım oyunu tekrar açamaya çalıştığımda siyah ekran veriyo ekran gidiyo ama arkadan oyunun sesleri geliyo yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ayarları yükseltip kapattığın için bir sorun oldu ya da ekran kartını güncellemen gerek.

      Sil
  14. merhabalar just cause 2 yi steamdan aldım fakat bu hatayı: Fatal exception occurred when lauching JC2-MP: game binary (justcause2.exe) wast not found verip verip duruyor 2 defa oyunu alıp iade ettim fakat hala açılmıyor yardım ederseniz sevinirim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, iade etmekle uğraşmasaydınız keşke. Silip tekrar kurmayı deneseydiniz. Bu sorun hakkında bir bilgim yok, neden kaynaklandığını da çözemedim. İnternette de net bir bilgi bulamadım malesef.

      Sil
  15. ya abi crack linkini paylaşır mısınız? ben oyunlarımı sağlamindir.net ten indiriyorum ama galiba cracklerinde hep sıkıntı var ki bir çok oyun açılmıyor. bi de ben bu oyunu ne yaptıysam hep beyaz bir ekran çıkıyor ve yanıt vermiyor deip kapanıyor yardım lütfen benim bir çok oyun bu sıkıntı ile karşılaşıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ordan indirdim sıkıntı var galiba

      Sil
  16. bütün dediklerinizi yaptım en sonunda oyunu açmaya çalıştım hiçbir tepki vermedi sonra launcher dan açmaya çalıştım justcause2.exe bulunamıyor dedi ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu silip tekrar kurmayı deneyin. Eğer oyununuz orijinal değilse farklı bir crack deneyin.

      Sil
  17. benım oyun yuklerken wındows surumunuzle uyumlu deıl dıyor yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sisteminiz nedir ve kaç bitlik sürüm?

      Sil
  18. sa benim oyunun klasörunde steam_appid' yok ya yardım edebilirmisiniz oyunu steamdan aldım ayrıca multiplayer mod da aynı hatayı veriyor (belirtilen programın birden fazla kopyası başlatılamaz) hatası lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Program ekle ve kaldır üzerinden oyun ile ilgili ne varsa silip tekrar kurulum yapın. Eğer sorun yine devam ediyorsa sorununuz başka birşeyden kaynaklı demektir.

      Sil
  19. O metin belgesini 1 olarak değiştirince oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuzun çözülmesine sevindim, iyi oyunlar :)

      Sil
  20. kardes bi de just cause 2 mp ıcın olsa olur mu multiplayer acılmıyor

    YanıtlaSil
  21. adamsın bee cok teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. Abi ben tıklayınca siyah ekran var oyunun sesi var ama görüntü yok hepsini yaptım ama ekran kartını nasıl güncellicez?

    YanıtlaSil
  23. Abi ben tıklayınca siyah ekran var oyunun sesi var ama görüntü yok hepsini yaptım ama ekran kartını nasıl güncellicez?

    YanıtlaSil
  24. S.a beyler ben direkt 6. Seçeneği yaptım uyumlulukta vista yaptım oldu steam silmedim yardımcı olur inşallah

    YanıtlaSil
  25. SEN VAR YA ADAMIN DİBİSİN DİBİİİİİİ

    YanıtlaSil