23 Ocak 2015 Cuma

FIFA 14 Kırmızı Kart Sorunu ve Çözümü

Merhaba arkadaşlar. Bu konuda sizlerle FIFA 14' te hakemlerin en ufak bir müdalede bile kırmızı kart göstermesi sorununun çözümünü paylaşacağım. Öncelikle aşağıdaki indir butonuna tıklayarak dosyayı indirin. Şifresi byyusuf .Ardından indirdiğiniz rar dosyası içerisindeki dosyayı oyunun kurulu olduğu klasör içerisindeki ''Game'' klasörünün içine atın. Tüm yapmanız gereken bu kadar. İyi oyunlar...



NOT: Bu yazı kaynak belirtilmeden kullanılamaz. Aksi taktirde gerekli işlemler yapılacaktır.

11 Yorum:

  1. Ayrıca her yeni açtığımız kariyer modunda kovuldunuz diye hata vermesiyle ilgili bir çözümünüz var mı? Şimdiden teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştıracağım, bir çözüm bulmam halinde konu açıp paylaşacağım :)

      Sil
  2. BENDE KOVULDUNUZ HATASINI YAŞIYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hata ile karşılaşmadığım için bu hata ile ilgili herhangi bir önerebileceğim çözüm yöntemi yok malesef.

      Sil
  3. benim var.
    ilk önce kariyerde kovuldunuz yazısı gelince oyunu kaydedin ve oyundan çıkın (tamamen kapatın)
    belgelerim / FIFA 14 e girin
    sonunda ''kariyer otokayıt '' yazan dosyayı silin
    oyuna girin
    bu kadar☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim. Evet, o arkadaş hala sorunu çözemediyse veya bu sorunla karşılaşan başka arkadaşlar varsa bu yöntemi deneyebilirler.

      Sil
    2. kariyer otokayıt nerde yazıyor? bulamadım

      Sil
  4. rar şifresini kabul etmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifreyi denemiştim daha önce, tekrar denedim, bir problem yok. Yanlış yazmış olmalısın.

      Sil
    2. şifer yanlışş diyor

      Sil
    3. Şifre doğru, şimdi denedim ;)

      Sil